Dag 13 Dakhla

1 november 2018 - Dakhla, Marokko

Na de lange rit van gisteren zijn we aangeland in Dakhla en hebben we onze intrek genomen in een goed hotel. Even in een echt bed met eigen douche (mét lauw water!) In een levendige stad is wel even leuk. Gisteren avond zijn we gaan eten in een visrestaurant aan de zee. Heerlijk! Ze konden er zelfs een koud biertje bij serveren. Wat een luxe. Genieten.

Vandaag gaan we de auto beetje nakijken en opruimen voor de 5-daagse rit door Mauritanië.  Daar geen hotels en restaurantjes maar slapen in ons tentje in de woestijn en zelf potje koken. Vandaag ook een gids regelen en morgenvroeg op pad. We zijn benieuwd. Theo is vandaag even bij een kappertje binnengelopen om zijn baardje te laten fatsoeneren. Super gezellig. De mensen hier vinden dat echt leuk. Kostte 20 dirham. Is nog geen 2 euro. Én Theo is weer toonbaar.🧔.

We gaan zo eten met een groepje. Broodje kameel. Én morgen wéér vroeg op maar we hebben vanmiddag 2 uurtjes heerlijk geslapen dus we zijn uitgerust. Tot later.