Dag 15, 3 november

3 november 2018 - Nouadhibou, Mauritanië

We hebben heerlijk geslapen in ons hotelbedje.  En goed ontbijt gehad. Vandaag gaan we de woestijn in. Waarschijnlijk geen Wi-Fi daar dus géén berichtjes. Het begint al echt op te schieten. We zijn nu in Mauritanië en dat is wel een ander land dan Marokko. De mensen zijn net zo vriendelijk maar beetje chaotischer in het verkeer hier in de stad. Wel lachen want wij Dakar rijders zijn nóg brutaler. 😂. Verder gaat alles prima. Heel gezellig. Én niet zo primitief als we gedacht hadden. Toch wel echt vakantie hoor. We genieten volop en Theo en ik vormen een goed team. Zijn wel op elkaar ingespeeld.

Nou krijgen we een briefing en gaan we vertrekken. Tot later.

1. Liesbeth:
    3 november 2018
    Fijn om te lezen dat jullie genieten!
    Wij genieten van jullie foto's en verslagen!
    Veel succes in de woestijn!
  2. Erna Snijkers:
    3 november 2018
    Echt leuk om jullie reis te volgen, maandag hebben we ons tweewekelijkse etentje. Alleen Ben komt deze keer. De rest moest zonodig naar Dakar....... Veel plezier nog, gr, Jos
  3. Monique van de Laak:
    3 november 2018
    Leuk om allemaal te lezen wat jullie meemaken en hoe het allemaal verloopt. Een leuk avontuur maar zo te lezen is het wel genieten geblazen.
  4. Toosje Dekkers:
    4 november 2018
    Wat geweldig stoer allemaal, mooi om te lezen!
    Wat doen jullie dat goed....
  5. Pie en willemien:
    5 november 2018
    Geniet er maar van. Leuk die vehalen. Wensen jullie nog veel plezier. Tot horens