Dag 4. De oversteek.

23 oktober 2018 - Fez, Marokko

Na een prima nacht slapen vertrekken we om half 7 in colonne naar Algeciras om in te schepen naar Ceuta. Niet alle teams hebben het gehaald. Auto's hebben het al opgegeven in Frankrijk maar de inzittenden nog niet: alle hens aan dek daar om nog bij de groep aan te kunnen sluiten ergens in Marokko. We vinden dat echt zuur voor die teams. Hopelijk komt het goed. Enfin. Wij zijn in Marokko na drie kwartier varen en een vlotte grenspassage. Het einddoel voor vandaag is Fes. We nemen een binnendoor route. Wat is het toch een mooi land en wat hebben we vandaag slechte weggetjes gereden.😁. We zíjn ook door een stadje gereden waar het markt was. Geen kleine maar een héle lange gewoon op de doorgaande weg. En dan moet je met je auto gewoon tussen de kraampjes en mensenmassa door laveren. Je kunt je er bijna geen voorstelling van maken. Maar iedereen roept en zwaait. Grappig en bijzonder. We zijn nu nog aan het rijden en verwachten rond 18.00 uur in Fes te zijn maarr laten we niet op de zaken vooruitlopen en nog even concentreren op de weg én de gaten erin. Tot later.

1. Liesbeth:
    23 oktober 2018
    Fez...je kent de weg, je spreekt de taal!!
    Lekkere kom harira eten! Geniet ervan!
    Bslama.
  2. Frans Van Gennip:
    23 oktober 2018
    Mooi de oversteek gehaald dus time to relax en te genieten
  3. Tom en José:
    24 oktober 2018
    Fijn dat jullie de oversteek gehaald hebben.
    Goede reis verder !
  4. Erna Snijkers:
    24 oktober 2018
    Ik zie nog alleen maar een big smile bij Theo op zijn gezicht. Op werkelijk alle foto's! Geweldig! ENJOY X
  5. Annelies Leon:
    Have a safe trip.🚗
  6. Monique van de Laak:
    24 oktober 2018
    Echt weer een hele belevenis zo te zien. Leuk om jullie zo te kunnen volgen en wat een mooie foto's weer.