Dag 5 Erg Chebbi

24 oktober 2018 - Merzouga, Marokko

Gisteren avond een gezellige boel op de camping in Fes. Leuk als alle teams binnendruppelen met hun verhalen. Lekker geslapen in ons tentje.  Knusse bedoening 😄. Om acht uur vanochtend vertrokken.  Het weer is perfect. Zonnetje en nog niet te warm.

We rijden lekker met nog 2 teams. Komen door een stadje en we lachen ons een breuk: er steekt een mevrouw over op het zebrapad.  Wij stoppen maar een auto met deftige mannen in soort van leger/politie uniformen rijden die vrouw bijna van haar sokken en gebaren en toeteren dat ze aan de kant moet. Toch niet te geloven hè! Wat een land!

We hadden thuis onze kledingkasten opgeruimd en een enorme berg nog super goede kleding in een oude reiskoffer bovenop de auto gezet. Vandaag hebben we de hele kist afgegeven bij een familie met kleine kindjes die in een tent wonen. Heel armoedig.  We werden gekust en gekust en gekust.  We hebben er een goed gevoel aan overgehouden. Hebben er een brok van in onze keel en zelfs tranen van in onze ogen 😏

Rond 18.30 uur kwamen we aan in Erg Chebbi bij een superdeluxe kashba aan de voet van de duinen. Keuze tussen tentje opzetten óf een kamer met badkamer was snel gemaakt: het werd de hotelkamer met luxe badkamer aan het zwembad. Héérlijk gegeten met de groep en gezellig geborreld.  NU gaan de luikjes bijna dicht. Tot later.

1. Erna Snijkers:
    25 oktober 2018
    Het lijkt wel vakantie:)....
    Groot gelijk!
  2. Rianne Vennix:
    25 oktober 2018
    Heerlijk! Wat een fantastische reis moet dit zijn/worden. Geniet ervan!!
  3. Liesbeth:
    25 oktober 2018
    Zo leuk om jullie te volgen!
  4. Mike:
    25 oktober 2018
    Ha Theo, Wilma, super om jullie te volgen. Prachtig avontuur. Jullie hebben er veel plezier in, das goed te zien en te lezen. Hou alles heel! Hebben jullie nog een goed doel net als verleden keer? Laat even weten als het zo is.