Dinsdag 19 oktober

19 oktober 2021 - Kato Gatzea, Griekenland

We zijn vandaag één maand onderweg. Thuis lijkt ver weg.

Onze schatten

Is niet zo natuurlijk. Thuis (en dan bedoel ik kinders en kleinkindjes ❤)  zit in ons hart en bovendien is het maar 2500 kilometer, dus best wel dichtbij. Meestal hebben we er niet zo'n erg in maar op rustdagen zoals vandaag zouden we best even willen knuffelen en bijkletsen met ons thuisfront. Het eetclubje missen we ook!

Zooitje ongeregeld ❤

Iedere 14 dagen samen eten en vooral bijpraten en discussies voeren, wat zou het leuk zijn als jullie hier even langs kwamen 🙂. Het zijn geen drama's natuurlijk maar gewoon missen van de mensen die ons zo dierbaar zijn. We hebben het er al vaak over gehad: we zouden nóóit ons huis inruilen voor een permanent reizend bestaan. We vinden het fijn om steeds weer terug te kunnen gaan naar huis en vandaar uit er weer op uit te trekken als we er zin in hebben. We ontmoeten best veel mensen die in hun camper wonen en geen vaste verblijfplaats hebben. Prima als je dat leuk vindt, maar niet voor ons. Wel leuk aan het reizen is al die mensen ontmoeten en verhalen uit te wisselen. Altijd aardige, vriendelijke, interessante en leuke lui, die je onderweg ontmoet. De gemeenschappelijke deler is natuurlijk de nieuwsgierigheid naar het onbekende en het leven zonder klok!

Boterham met gebakken eilunch, gebakken ei

Theo gaat even zwemmen met Rex. Zie video.🙂

Rex is ook moe van het zwemmenRex is er moe van

De zon gaat langzaam onder

Prachtige zonsondergangen hier!

1. Monique van Rooij:
    19 oktober 2021
    Heerlijk die verhalen weer en de mooie foto's. Wij hebben jullie ook gemist bij het eten afgelopen zondag: zelfgemaakte erwtensoep met pannekoeken. Kan wel weer met het weer hier. Met zijn allen lekker gewandeld in het bos. Miepje was door het dolle heen op de zandberg. Leuk pittig hondje.
  2. Wilma Lauwers:
    19 oktober 2021
    Aaahhh, fijn om te horen dat het gezellig was. Erwtensoep en pannenkoeken, hmmm. We houden ze tegoed ❤
  3. Eva:
    20 oktober 2021
    Een maand alweer... Time flies when you're having fun, maar snap ook dat jullie het thuisfront missen. En wat wordt de volgende bestemming? Of zien jullie wel wat er op het pad komt? Veel plezier nog!
  4. Wilma Lauwers:
    20 oktober 2021
    We weten het inderdaad nog niet. Zullen straks eens kijken. We zijn wel weer uitgerust dus kunnen morgen weer on route.🙂
  5. Wim In 't Veld:
    20 oktober 2021
    Dank voor de wifi-tip.2👍🏻 En waar gaan jullie nu naar toe?
  6. Wilma Lauwers:
    20 oktober 2021
    Wij zitten nu al drie dagen op camping Hellasb onder Volos. In bikkni en zwembroek. Mooi weer! Morgen maken we nog een rondje over dit schiereilandje. Schijnt mooi te zijn daarna richting Delphi. Gaan we jullie trapje zoeken 🙂