Woensdag 20 oktober

20 oktober 2021 - Kato Gatzea, Griekenland

Zonsondergangzonsondergang gisterenavond

Het is hier goed weer en we besluiten nog één dagje te niksen. Vanochtend al een wandeling gemaakt. Met stenen in onze zakken om agressieve honden op afstand te houden. Ze zijn hier nml. niet allemaal even lief als we met Rex langs wandelen.

Leuke bouwvalTheo heeft er wel zin in 😄bouwval aan zee. Theo ziet potentie.🙂Sinaasappels ❤sinaasappelsGranaatappels. Voor iedereen!granaatappelsGrote olijvenolijven

Typisch Grieks huisjetypisch Grieks huisje

We hadden een rustige dag. Bikini- en zwembroeken weer. Heerlijk in onze stoelen gehangen en geen klap uitgevoerd. Vanavond nog even douchen, je weet maar nooit wanneer de volgende keer is. Nog water bijvullen.  En eergisteren zagen we in het stadje een Lidl. Kunnen we onze voorraad weer een beetje aanvullen. Ja, ook eten hoor 🤣. Wanneer we weer online kunnen weten we ook niet natuurlijk. Vaak is er geen of slecht bereik.  We zien het wel. En jullie ook dan 😄

1. Cor en Nell:
    20 oktober 2021
    Griekenland heeft ook bijzondere plekjes zien en lezen we. Blijf er maar van genieten.
    Lekker “ lamballen” en op zijn tijd niksen lijkt mij best wel zinvol als er zo gereisd wordt als jullie doen. Op tijd bijtanken om weer fit achter het stuur te kunnen, hé Theo.
  2. Wilma Lauwers:
    21 oktober 2021
    Dat is ook zo! 👍✅
  3. Toosje Dekkers:
    22 oktober 2021
    Heerlijk Griekenland 🤩😎🙏🏻🍻💃🏼🎉
  4. Wilma Lauwers:
    22 oktober 2021
    Jaaahhh, is mooi én goed weer!