Woensdag

6 oktober 2021 - Omaraj, Albanië

Vandaag heeft het zowat de hele dag geregend. Flinke buien. We hebben héél kneuterig in de camper gehangen.

Wijn gehaald bij de receptie 👍13.00 uur 🍷🍷

Maarr ook nog een flinke wandeling gemaakt door de velden. Tussen de koeien en de schapen.

Schapen en koeien op het pad

Toen we echt dreigden te verdrinken,ondanks onze paraplu, kwamen we net langs bij een café met overdekt terrasje en hebben we een koffietje gedronken. Toen het weer wat droger werd een oude treinrails gevolgd tot we weer bij de afslag naar de camping kwamen.

Bergen in de wolken

In de middag nog even met de verrekijker vogels gespot aan het meer. Vanavond lekker gegeten in het restaurant, luxe leventje zo. Nu is het 21.00 uur en zitten we, met het kacheltje aan, weer lekker in ons eigen huisje met de voetjes omhoog. Morgen gaan we weer rijden.

1. Annelies:
    6 oktober 2021
    Schrale troost... maar hier was het weer niet veel beter... er is her en der meer dan 50 mm water gevallen in een paar uur...
    Het is echt herfstig op het moment. Iedereen klaagt steen en been.... ik vind het ook wel weer wat hebben.... Lekker met een boek en kop thee op de bank genieten van de regen op het dak.
  2. Wilma Lauwers:
    6 oktober 2021
    Dat is ook zo, die regen op het camperdak is ook gezellig. 🌧🥁🚚
  3. Cor en Nell:
    7 oktober 2021
    EN al vast een goeie reis toegewenst voor morgen als jullie weer op pad gaan na het “ rust” tijdperk daar.
    Groetjes van ons.
  4. Wilma Lauwers:
    11 oktober 2021
    Is gelukt hoor! We hebben hier in Albanië slecht bereik dus loop achter....🚶‍♀️