Zaterdag, 14 aug 2021 dag 7

14 augustus 2021 - Salzburg, Oostenrijk

We slapen goed. Gisteren avond stonden we met nog één  camper.  Vanochtend stonden er ineens 5 campers/ caravans. In de nacht aangekomen. En vanmorgen om 9.00 uur was iedereen weer verdwenen.

IMG-20210813-WA0008

Adnet is een dorpje beroemd om zijn marmer. Vóór we vertrokken hebben we nog een poging gedaan om daar iets van te zien. Maarr het bleek 2 uur lopen. Pfff, het is al warm. Volgende keer misschien 😁. We zetten een route uit wég van de snelwegen.  Ik speur op de kaart naar grote hoogteverschillen maar kan niks vinden. Dus we wagen het erop. Rond Salzburg staan de wegen al bombomvol om 9.15 uur! File file file. Wij verlaten deze drukte en duiken het achterland in. Niks op de weg. Fijn.

20210814_121739

Het is mooi golvend terrein. Niet zo'n spectaculair landschap maar dat vinden we voor nu even prima. Opvallend is hoeveel hop hier verbouwd wordt. Dat zie je bij ons niet toch?

20210814_130631

Het wordt steeds warmer. Het is 29 graden maar in een auto zonder airco is dat best veel. Ik heb de natte washandjes in de koelkast gelegd. Af en toe even opfrissen is lekker! De waaier is voor Rex ❤. Het bier straks voor ons.

20210814_121629

Koude washandjes voor nu, het bier voor straks

We schieten lekker op over de provinciale wegen. Geen kip op de weg. Rond 17.00 uur houden we het voor gezien. We vinden een mooi plekje aan de rivier de Main. Het is zaterdagavond, warm en druk met dagjesmensen die komen zwemmen. Gezellig.  Aan de overkant staan veel campers.  Daar horen wij niet tussen. Die zijn wit en blinken. Wij zijn blauw en vies met krassen. We staan nu alleen hier. Heerlijk onder een huge lindenboom. Briesje en biertje.  Wie doet ons wat? Misschien de politie straks; je mag hier officieel niet parkeren.  Ach, das haben wir nicht gewust 🙄

20210814_17260420210814_172421

1. Annelies:
    15 augustus 2021
    Mann hat uns gesagt "immer geradeaus" und so sind wir auf diesem platz angekommen ;-)
  2. Wilma Lauwers:
    15 augustus 2021
    Haha, zo ist. Politie kwam vanmorgen langsrijden en zwaaide vriendelijk 👮‍♂️
  3. Ziggy & Brenda:
    18 augustus 2021