Zaterdag, 20 november

20 november 2021 - Scauri, Italië

We verlaten Pompei. Ik doe eerst nog snel een machine was en kan die vandaag wel ergens te drogen hangen. Het wordt weer mooi weer en we besluiten naar Sorrento te rijden.  Ligt onder Napels aan de zee. 28 kilometer dus maar een stukkie. Nou, dat viel dus tegen. Het is een stukje Amalfikust en het was er drúk drúk, niet normaal.

Smalle straatjesVeel scooters en motoren🛵🛵

We hebben er gewoon 2 uur over gedaan!

Napels vanaf de Vesuvius

Nou heeft Napels ruim 3 miljoen inwoners dus rondom zo'n stad is het druk.

Passen we best onder door?Veel scooters en motoren🛵🛵

Toen we zigzaggend door smalle straatjes ronddwaalden  (onze navigatie was even de weg kwijt)  vonden we uiteindelijk de camping en stonden we aan een gesloten poort.  Balen. Staat op de website "geopend" en hangt aan de poort een bordje "chiuso". Tsss.  We hebben ondertussen zo genoeg van de drukte dat we besluiten richting Rome te rijden. We kunnen niet zo goed wennen aan Italië. Is toch niet helemaal ons favoriete vakantieland. Chaos geeft niks maar de troosteloze bende onderweg 👎. Maar dat is natuurlijk ook wel inherent aan de kust in deze contreien. Misschien dat we het binnenland in moeten? We zoeken een slaapplekje maar dat valt ook al niet mee. We kijken op verschillende parkeerplekjes  aan zee maar bijna  overal ligt glas van ingeslagen autoramen. Dan is onze zin al over.  Theo vindt een camperplaats en als we daar naar toe rijden blijkt die gewoon open!

Zonnetje 🙂Mooi licht

Hoera. We staan tussen de luidruchtige Italiaanse families.  Wat kunnen die een herrie maken 😁. Ook wel gezellig, dat gekwetter 👍. Eerst maar snel een waslijntje gespannen. Het is al half 4 dus helemaal drogen doet de was niet meer. 🤔We maken een wandelingetje naar het strand en genieten weer van de zonsondergang.

MooiOranje zonGenietenRex vindt het ook mooi 🤣

Blijft mooi ❤ Terug op ons kamp de was maar binnen gehangen. Wie zegt dat wij klein behuisd zijn ?😁

Inventief drogen

1. Toosje Dekkers:
    21 november 2021
    Leuk!!! Herinneringen van onze Puglia reis komen naar boven als ik jou verhalen weer lees.
    En bij die zonsondergangen prachtig geeft een fijn gevoel . Dank je wel Wilma 🍻🎉🙏🏻🍀😍💋
  2. Wilma Lauwers:
    21 november 2021