Dinsdag, 23 november

23 november 2021 - Cecina, Italiƫ

Al een paar dagen niets geschreven omdat er niets te vertellen was šŸ™‚. We hebben nog 1 nachtĀ vrij gekampeerd aan zee in een stadje. Was prima.

SlaapplekMooie wolken

Zilver

Ook hier weer een lelijke kustbebouwing. We denken dat hier geen bouw- en woningtoezicht is šŸ¤­

LelijkTroosteloze bende

Gisteren hebben we een 300 kilometer gereden en zijnĀ  we in Toscane belandt.Ā  We zijn blij dat we weer mooie natuur zien. En we zagen een MacDonalds! Daar zijn we nooit zo'n fan van maar we hadden zin in frietjes dus twee big Mac menu's gehaaldšŸŸšŸ”

Haha, Mac DonaldsTypisch kustwegMooi

De heuvels, cipressenĀ  parasoldennen, mooie villa's en oude dorpjes!

Oud aquaductKnap gebouwd

We krijgen er weer zin in! We rijden naar een camping die open is vlgs internet en het is nog waar ook! Als ik me ga melden bij de receptie moet ik 4 formulieren ondertekenen! Een voor de gegevens van Theo, een voor mezelfĀ  een voor de politie en als sluitstuk een voor Rex. Hij mag de camping op maarr met tientallen restricties.Ā  Nooit los, max. lengte riem 1,5 meter, niet op het strand, niet in de zee, niet blaffen, niet grommen, niet poepen, niet plassen, niet kammen, entingsbewijs, gezondheidsverklaring, verzekeringĀ etc etc. Dit alles moet opgevolgd worden en per overtreding kost het minimaal 20 euro. We worden er een beetje lacherig van maar vlgs de receptionist valt er niks te lachen.šŸ˜” Sorry sorry šŸ¤­Het is een camping met 500 plaatsen en er is helemaal niemand! Maar regels zijnĀ regels. Enne, om 18.00 uur gaat de hoofdingang dicht en om 20.00 uur het poortje naar het strand. OkĆ© šŸ¤”. Ow, en als het donkerĀ Ā wordt gaan er rond ons parkeerplekje 10 grote schijnwerpers op hoge palen aan. Het lijkt wel een gevangenis. Nee, dat lijkt niet, dat is zo.Ā  šŸ¤£.Ā

We hadden voor Rex brokjes meegenomen van thuis. Voor 10 weken. Dus we zijn er bijna doorheen. We kopen onderweg een zak hondenbrok en mengen ze met wat we nog hebben van thuis. Kan hij een beetje wennen aan ander voer. Nu hebben we weer voor 2 weken voorraad. En daarna zien we wel weer.