Dag 8, zondag 15 aug

15 augustus 2021 - Ochsenfurt, Duitsland

We zijn al vroeg uit de veren en zijn vóór 8.00 uur al aan het rijden. We willen proberen om vandaag thuis te komen.  Lukt dat niet is het ook niet erg. Het is zondagochtend en héél stil op straat. Een enkele trimmer, iemand die zIjn hond uitlaat, een verdwaalde auto. Héérlijk rijden.  De zon schijnt al. Zonnebril kan op.

Zondagochtend

20210815_080319

Rond half 11 tijd voor koffie pauze.

IMG-20210815-WA0002

20210815_102826

Onderweg ziet Theo een diertje dood in de berm. Hij dacht een wasbeer. Nooit eentje gezien. We keren de auto om te gaan kijken. Inderdaad een wasbeertje. Zonde! 😪

Wasbeertje 😪

Rond 12.30 uur besluiten we het voor gezien te houden met de binnendoorrijdplanning. We toetsen "thuis" in op de navigatie en schakelen snelwegen weer in. Nog 330 kilometers. Om 14.00 uur stoppen we even op de parkeerplaats van een benzinestation langs de snelweg.  We stappen uit om een boterham te eten. 10 seconden en dan zitten we weer in de camper. Wat een smerige stinkende bende! Overal afval, stront, luiers, maandverband etc etc. Ik zal jullie de aanblik besparen. Te vies om naar te kijken. Zelfs te goor om Rex uit te laten! We eten binnen in ons schone paleisje en Theo doet zijn ogen ff dicht.👍

Hazeslaapje

Daarna zetten we koers naar huis. We stoppen niet meer. We pikken een lekker broodje op bij de Subway in Hapert en ploffen thuis op de bank en kijken het nieuws. Als we op vakantie zijn volgen we helemaal niks van wat er in de wereld gebeurt. We vergeten het gewoon. En de wereld draait toch wel door.

We hebben een super leuke week gehad, vooral de dagen met Annelie en Moos zijn ons zeer dierbaar ❤❤.

Voor herhaling vatbaar. 👍

1. Marie-Janne:
    Welkom thuis!😘
  2. Wilma Lauwers:
    Thanx. Öok weer lekker 👍
  3. Cor en Nell:
    15 augustus 2021
    En nu thuis nagenieten van weer een fijne week weg met allerlei ervaringen die niemand bij jullie kan wegkapen!
  4. Wilma Lauwers:
    16 augustus 2021
    Dat is waar. Het is ook fijn om weer in Je eigen bed te slapen. Tot snel.
  5. Francine:
    15 augustus 2021
    Theo en Wilma lekker nagenieten en bedankt voor t meereizen .
  6. Wilma Lauwers:
    16 augustus 2021
    Leuk dat je er bij was 😁👍
  7. Wouter:
    👍👍👍👍