Dinsdag 5 oktober

5 oktober 2021 - Omaraj, Albanië

We zijn nu 15 dagen onderweg. Het lijkt al veel langer.  Echt los van huis en alles wat ons vertrouwd is. Ik mis de kids en vooral de kleinkinderen wel een beetje. Ga zo proberen om te videobellen. We hebben hier in dit tropisch resort goede wifiverbinding dus dat moet wel lukken. We hebben weer schitterend weer en de hele middag op een strandbedje gelegen onder een rieten parasolletje.

Lamballen

Geluncht in het restaurantje op het strand

Lunch time op het strandjeLunchen op het strandGezonde salade 👍🙂

en gezwommen in het meer, dat de helft zo groot is als het IJsselmeer. Het schijnt dat het water in de winter net zo warm is als nu en dat er dan nog gewoon in gezwommen wordt.  Mij niet gezien. Ik ga maar tot mijn navel.

Ik ga tot mijn navel. ✅

Er zitten miljoenen visjes in.

Miljoenen hoor!

Dat vind ik niet erg maar wel dat er palingen inzitten.  Dat vind ik enge beesten met van die scherpe tanden. God weet hoe groot die hier worden. Brrr. Mij niet gezien. Maar Theo en Rex hebben ervan genoten en zijn niet aangevallen door enorme palingen.

Rex en Theo trotseren de palingen 🙄

Ze hebben geluk gehad 🤣🤣

Verder  niet veel te vertellen.  Wasje gedraaid,

Dinsdag wasdag 🙂

beddengoed verschoond en geluierd.  Morgen en overmorgen wordt er veel regen verwacht en we gaan dat lekker luxe afwachten hier in dit paradijsje.

1. Cor en Nell:
    5 oktober 2021
    Das weer eens wat anders ,hé, een luxe resort met alles erop en eraan.! Geniet nog maar zoveel mogelijk van het mooie weer en alles daar, hier giet het met bakken uit de lucht. De regenmeter loopt over.
  2. Wilma Lauwers:
    6 oktober 2021
    Te laat! Het is nu woensdagmorgen en het regent hier nu ook. 🌧🌧
  3. Annelies:
    5 oktober 2021
    Zoooo, lekker relaxed allemaal. Hoe is het 's nachts daar, koelt het al aardig af of valt dat wel mee?
  4. Wilma Lauwers:
    6 oktober 2021
    Hier aan de kust is het 's nachts 18 graden maar eergisteren boven in de bergen had het flink gevroren. Maar dan wel overdag 26 graden. Als de zon eenmaal verdwenen is koelt het daar razendsnel af.
  5. Monique:
    5 oktober 2021
    Klinkt als een leuk meer om in te gaan duiken 🤿😅💦
    Lekker warm en veel vis.... En Rex als support aan de kant.
  6. Wilma Lauwers:
    6 oktober 2021
    Dat denk ik ook wel alhoewel je dat hier niet ziet, duiken. Misschien in het hoogseizoen wel?
  7. Toosje Dekkers:
    6 oktober 2021
    De mens heeft niet veel nodig toch😁
  8. Wilma Lauwers:
    6 oktober 2021
    Nee, niet veel. Maar dat is gemakkelijk om te zeggen als je eigenlijk alles hebt. Daar zijn we ons wel vsn bewust hoor.❤