Vrijdag 1 oktober

1 oktober 2021 - Stobrec, Kroatië

Vanochtend om 8.45 uur meldt de HAKman zich op de camping. Super aardig. We hadden gisteren met behulp van een vertaalapp al wat Kroatische uitleg opgeschreven. Maar hij sprak goed Engels en hij besloot dat we naar een garage moesten. Hij kon niet bedenken wat er mis zou zijn. Hij reed met zwaailichten voorop en wij er achteraan.

Achter de HAK ambulance aan

De eerste garagemeneer kon ook niks ontdekken en stuurde ons door naar een Ivecogarage. Daar aangekomen werd alles uitgesloten wat het eventueel zou kunnen zijn.

Overleg

Er bleef niks over, dus het advies was om rustig door te rijden, alert te blijven en bij veranderd remgedrag (van de auto 🙂) weer contact op te nemen met de ANWB. Dat gaan we dan maar doen. Morgen vervolgen we onze reis. We stippelen alvast een route uit en als het goed is komen we in Bosnië uit.

Vanmiddag gaan we nog lekker lunchen hier op de camping in het restaurant.

Heerlijke lunchHappy familyMooi terras

Dan zwemmen en beetje relaxen.

Prachtig strand van de camping

Rex nog even afspoelen op het speciale gezellige hondenstrandje

Hond wassen na zwempartij in zee

Bijzondere bomenonbekende bomen

We maken nog een wandeling langs de boulevard en genieten op een bankje van het uitzicht.  Het is hier in Split mooi en vredig.

HaventjeSchaduwspelMooie kleurenTropisch uitzicht

1. Annelies Leon:
    1 oktober 2021
    🥳🥂
  2. Wilma Lauwers:
    3 oktober 2021
    Jullie zijn alweer op de terugweg? 😥
  3. Francine:
    2 oktober 2021
    Lekker genieten en goeie reis verder. Hier is t erg wisselvallig weer.
  4. Wilma Lauwers:
    3 oktober 2021
    Dat is jammer voor jullie thuis 🙄. Hier is het fantastisch weer! Korte broeken en in de namiddag een beetje aan. 👍
  5. Cor en Nell:
    3 oktober 2021
    Stelletje “bofkonten” daar. En geniet nog maar even van het mooie weer en de omgeving . Groetjes van ons voor jullie
  6. Wilma Lauwers:
    We zijn nu in Albanië. Werkelijk schitterend. Indrukwekkende bergen.⛰
  7. Annelies Leon:
    3 oktober 2021
    We vertrekken hier vanmiddag om 16u en zijn maandag 4 okt weer rond 10/11u smorgens op Schiphol
  8. Wilma Lauwers:
    4 oktober 2021
    Wat jammer hè. Hopen dat jullie het fijn gehad hebben! X