Dinsdag 13 november.

13 november 2018 - Serekunda, Gambia

Gisteren hebben we heerlijk geluierd op het strand. Wel onder een parasolletje want het is hier écht warm.  In de avond zijn we samen met John en Monique een eindje opgelopen en vonden een restaurantje bij de stadspoort waar we heerlijk hebben gegeten. Alleen viel halverwege de stroom uit en zaten we in het pikkedonker. Met de zaklampen van onze telefoons zagen we weer wat er op ons bord lag. Niet alleen kip maar op dat enige lichtje in de buurt kwamen ook alle insecten af. Dus we moesten goed uitkijken dat we geen sprinkhanen, torren, muggen, vliegen en vlinders mee inslikten 😁. Ach, met bier kun je heel wat wegspoelen. Vanmorgen zijn John en Monique met de taxi naar het vliegveld vertrokken. We gaan ze missen. Super goed gegaan onderling. 💓. Theo en ik hebben onze spullen ingepakt en zijn met de taxi naar een ander hotel gegaan wat we al een tijdje geleden hadden geboekt.  Geen spijt van de verhuizing: mooi hotel en die sterren zijn Afrikaanse dus ook geen maatstaf. Hier is het een stuk goedkoper en zeker zo goed. Én goede Wi-Fi.  Toch ook wel belangrijk 😁. We gaan zo even een apotheek zoeken want Theo heeft een vervelend hoestje. Tot later.

1. Francine:
    14 november 2018
    Toch fijn die mob.telefoon.Theo hopelijk gaat t hoestje zo over.
  2. Paul H:
    14 november 2018
    Wij zijn wel een beetje jaloers op jullie mooie reis geeft weer voeding aan nieuwe reisplannen
    gr paul en krista
  3. Cor en Nell:
    15 november 2018
    We hopen dat het hoestje van Theo met medicijnen opgelost wordt zodat hij vrijdag weer tip top okee in Nederland aankomt
  4. Francine:
    16 november 2018
    Theo en Wilma Een goede reis terug naar Nederland.zal niet zo avontuurlijk spannend zijn als jullie heenreis.