Vrijdag 24-9

24 september 2021 - Flachau, Oostenrijk

Om 7.00 uur vanmorgen even de auto gestart. Meteen lopen. Na het ontbijt opruimen en startklaar staan en wat denk je? Accu's laten het afweten. Helemaal klaar mee. De mevrouw van de camping wijst ons een goede garage en we nemen afscheid. Daag.  Als we weer in de buurt zijn komen we zeker weer aan!

Bij de garage kunnen we 2 accu's bestellen die exact hetzelfde zijn als de onze.

Accu's eruit bij de garage

Ze hebben er geen op voorraad die er op lijken. Ze komen morgen binnen. Oké.  Fijn! Dus weer terug naar de camping. Haha, sneller dan gedacht. Als het goed is worden de accu's morgen afgeleverd bij de camping. Service hè.

We besluiten om dan maar te gaan wandelen. Het is 25 graden dus heerlijk weer.

Genieten van de broodjesBlauwe luchten!

Lunchpakket, water en pijnstillers voor Rex en daar gaan we. We doen een rondje van drie uur. Mooi hier!

Mét bel, wat een herrieRex is er bang van 🤔

We gaan op de terugweg naar het terras voor koffie met sachertorten en weissenbier. Er zijn vervelendere dingen. Het is markt en we kopen wat locale kaas en yoghurt.  Altijd lekker. Bij de camping laten we Rex nog even spelen in het koude riviertje.  Doet zijn poot goed. Daarna ploffen we in onze stoelen in de zon. Best warm.

Heerlijk in het zonnetje

Snel nog wat genieten want als de zon wat zakt wordt het hier ineens  steenkoud. Vannacht was het 7 graden, niet veel hè!

1. Christel Helsen:
    25 september 2021
    Gedoe met batterijen... hmmmm, klinkt bekend, haha ;-) Maar je zit daar mooi, dus geen straf om een dagje te wachten op nieuwe. Hopelijk gaat het dan weer zorgeloos! Beterschap voor Rex, met z'n pootje!
  2. Wilma Lauwers:
    Dankjewel. Inmiddels nieuwe batterijen 👍
  3. Annelies Leon:
    25 september 2021
    Altijd weer die accu’s 😬. Goed om te horen dat jullie t naar jullie zin hebben. Wij gaan zometeen weer met de huurauto op pad, al veel gezien hier op Bonaire 🇧🇶 Nog 3 dagen excursie komende week. Have fun.
  4. Wilma Lauwers:
    Veeel plezier! ❤
  5. Verkooren Jean - Pierre:
    25 september 2021
    Zolang jullie batterijen nog ok zijn is alles nog ok groetjes van ons ps 2 weken geleden waren wij ook in bled en de grotten +kasteel ook bezocht heel mooi doei have fun
  6. Wilma Lauwers:
    Accu problemen opgelost 👍Bled en omgeving mooi hè ✅
  7. Rita:
    26 september 2021
    Leuk om jullie weer te volgen op jullie road trip. Hopelijk gaat de rest van de reis wel op goede accu's. lekker samen genieten!
  8. Wilma Lauwers:
    Startproblemen opgelost! Gezellig dat je weer meeleest. ✅