Dag 3 naar Zuid Spanje

22 oktober 2018 - San Roque, Spanje

Vandaag starten we, na een goede nachtrust, met koffie en een ontbijtje. We nodigen meteen maar onze overburen uit die de nacht in hun tentjes hebben doorgebracht. Gezellig zo op de vroege ochtend. Rond 9 uur vertrekken we voor de laatste etappe in Spanje, zo'n 650 km. Het gaat prima allemaal. De auto doet het goed en het weer én de omgeving super mooi. Rond half 5 komen we aan in Sotogrande bij het hotel. Na een paar uurtjes zijn de meeste teams binnen. We vormen al een groep. Toch bijzonder: de meeste mensen kennen elkaar helemaal niet maar dat gezamelijke doel om Gambia te halen verbroedert en verbindt. Mooi om te ervaren. We drinken een biertje en genieten van het diner. Even samen nog een wandeling langs het strand gemaakt. Even de stijve benen strekken. Zolang achter elkaar in dat (super) autootje zitten vraagt om wat beweging en buitenlucht. In het hotel komt een mannetje tickets voor de overtocht leveren. Prima geregeld: alles al ingevuld en wat rest is de betaling. Iess goet preiz... iess vor ele groep. Schattig 😏. En prima natuurlijk.  Morgenvroeg vertrekken we in colonne naar de boot (om 6.15 uur paraat staan). Dus we drinken op onze hotelkamer nog een kleine whisky en sluiten dan onze luiken. So far so good.  Het doel is om morgenavond in Fes aan te komen.  Een hele klus denken we.  Maar we zijn dan in ons favoriete vakantieland! Heerlijk! Tot later. Ow nog wat aanvulling: bij sommige foto's geven we soms nog wat commentaar. Dat kun je pas lezen als je bij de betreffende foto omlaag scrolt. 😊

1. Peter:
    22 oktober 2018
    Heb je de vrijloopnaaf en 4wd laag alweer getest omdat dat in amsterdam niet leek te werken?
  2. Frans Van Gennip:
    22 oktober 2018
    Veilige overtocht en geniet ervan
  3. Cor en Nell:
    22 oktober 2018
    Mooie foto s van jullie prachtige reis. Weer een ervaring rijker die ze jullie niet meer afpikken.
    Door deze verslagen kunnen we mooi mee genieten.
    Groetekus.
  4. Fred Miriam van Tienen:
    22 oktober 2018
    Wat leuk om te zien. Geniet ervan
  5. Francine:
    22 oktober 2018
    Wat mooi zeg. Ja dit is een ervaring belevenis die je nooit meer vergeet. Goede overtocht en veel reisplezier🖒😊
  6. Erna Snijkers:
    23 oktober 2018
    Op naar Afrika!
  7. Kitty:
    23 oktober 2018
    Leuk verslag je schrijft het zo dat het lijkt of ik het zelf meemaak, veel plezier !!