Dag 12, Laayoune

31 oktober 2018 - Laayoune, Westelijke Sahara

We zijn beland in Laayoune. Dat is richting grens van Mauritanië.  Gisteren en eergisteren hadden we geen bereik met de Wi-Fi én had ik geen verhaal klaar om even snel met een mobiel netwerk te verzenden.  We hebben het druk haha. Het is iedere dag vroeg opstaan en de hele dag rijden. Super leuk hoor!! Eergisteren brak onze uitlaat af bij de aansluiting onder de motor. Wow wat een geluid/herrie! Het klonk echt als een rally auto. Voor even leuk maar tegen de avond vonden we een "garage" in Guelmin met bijzonder aardige Mustafa die de boel weer aan elkaar kon lassen. Uurtje bezig geweest.  Kosten: 15 euro. De Marokkaanse bevolking is zó aardig en behulpzaam.  Dat wisten we al wel maar ook deze reis ervaren we dat weer.

Vandaag vertrekken we naar Dakhla, in de westelijke Sahara. We zitten nu ter hoogte van de Canarische eilanden. Morgen hebben we een rustdag. Lijkt ons héérlijk! De auto een beetje opruimen en technische staat controleren. Inkopen doen en misschien wat luieren. De dag daarna vertrekken we voor 5 dagen door de woestijn van Mauritanië én ik denk dat we dan helemaal geen bereik meer hebben. We zullen het zien. Tot later.

1. Marie-Janne:
    31 oktober 2018
    Fijn dat de uitlaat weer gemaakt is.
    Geniet van de rust morgen, luier ze!😜
  2. Erna Snijkers:
    1 november 2018
    Alwéér een rustdag????? haha
    (die heb ik iedere dag...)))