Dag 9 naar Icht

28 oktober 2018 - Icht, Marokko

Vandaag een simpele rijdag (verbindingsroute van 280 km) die toch nog spannend werd door het vele sterk stromende water wat op sommige plekken over de weg stroomde. Andere opties waren er niet dus hup gas erop en rijden. Was leuk om te doen. Verder alle coördinaten van de rit van morgen in mijn maps.me gezet. Morgen wordt een lange dag en de rit is nieuw in de Challenge dus we moeten pionieren. We rijden met John en Monique en met Eva en Marco.  Leuke mensen en we hebben allemaal een fatsoenlijke 4x4 dus dat gaat prima. We vertrekken morgen om half 8. Er was enige verwarring over de tijd. Zoals we nu begrepen hebben heeft Marokko vrijdag besloten de wintertijd af te schaffen en dus moesten we vandaag onze klok weer een uur terug zetten. Vaag. Maar oké. Dat is weer extra tijd 👍. We gaan nu slapen. Hoop dat onze tent blijft staan. Het waait hier verschrikkelijk hard mét zand. Ook wel weer mooi om mee te maken. Morgen weer fit van start. Tot later. Zal nog even proberen om een filmpje te laden.

1. Liesbeth:
    28 oktober 2018
    Tja..die klok steeds verzetten..dat was daar altijd een gedoetje. Duurde weken voordat men er aan gewend was. Afspraken maken ging altijd met de vraag: oude tijd of nieuwe tijd? En dan kwam men nóg te vroeg of te laat, meestal te laat hihihi!
    Veel succes en plezier morgen met de nieuwe route!
  2. Frans Van Gennip:
    28 oktober 2018
    Morgen sterkte maar komt vast goed zet hem op
  3. Marie-Janne:
    28 oktober 2018
    Jullie zijn inmiddels echte profs dus ik heb er alle vertrouwen in! Slaap lekker 😴
  4. Erna Snijkers:
    Jullie gaan lekkerrrrrrr!!!
  5. Tom en José:
    29 oktober 2018
    En, Is de tent blijven staan?
    Jullie doen het goed 👍
    Veel succes vandaag!!
  6. Ludo Lemmens:
    29 oktober 2018
    Hallo Wilma en Theo, wat leuk om jullie verhalen te lezen. Wat een onvergetelijke ervaringen beleven jullie. Geniet samen van elke dag, .

l

Groetjes Ludo en Maria