Donderdag 21 oktober

22 oktober 2021 - Agios Ioannis, Griekenland

We vertrekken vanaf camping Hellas rond 10.00 uur. We willen nog een rondje over dit schiereiland doen. Er staat een geel/groen weggetje op de kaart én dat betekent meestal een mooie route. Nou, dat was het! Het is half twee en we hebben 47 kilometer afgelegd.  Wat een bergen! We volgen de kust maar de weg loopt hoog door de bergen, is smal met veel haarspeldbochten. Heel mooi. Op een gegeven moment komen we aan de zee in een dorpje.  We houden het rijden voor gezien.

Even rusten bij de baas

Het is prachtig weer.

Gezonde lunchGenieten

We wandelen even, eten een lekkere lunch in een restaurantje en lopen naar het kiezelstrandje waar we heerlijk in de zon gaan liggen.

Hoi!

Strand voor ons alleen

We hebben het strand voor ons alleen. De kleuren zijn hier zo mooi ❤

KiezelstrandjeZo'n intense kleurenPff, je wordt er moe van hè Rex

Echt genieten.

Theo is zijn scheerapparaat vergeten. Hij lijkt nu een echte Griek. Hij zoekt een kapper die de baard wat bij kan werken. Nu gaat het nog wel maar het begint al te krullen onder zijn kin 🧙‍♂️🧙‍♂️🤣🤣

Kapper gezocht, scheerapparaat vergetenEcht Grieks 🙄

's Avonds warmen we het restant nasi op van gisteren, eten als toetje yoghurt met vijgenjam en muesli en we zijn weer voldaan. Tegen 18.30 uur zien we een prachtige lucht boven zee met allerlei pasteltinten. Écht mooi en bijzonder.

ZonsondergangRex kruipt op het bankje

1. Monique:
    22 oktober 2021
    Hallo Wilma en Theo, heerlijk om een maand lang langs zulke mooie plekjes te reizen, daar hoef je Europa niet voor uit! En nog zoveel moois in het verschiet. Dit zijn echt de kleuren die horen bij het plaatje dat ik in mijn hoofd heb van Griekenland. Hier zijn de kleuren meer richting geel en herfst bruin aan het gaan met veel regen en wind. Mis je niets aan😀🍁🍂
  2. Wilma Lauwers:
    22 oktober 2021
    Haha, hier héél hoog in de bergen treedt de herfst ook in qua kleurenpalet. Maar dan is het wel 25 graden 👍
  3. Christel Helsen:
    23 oktober 2021
    heerlijk mooi blauw <3
  4. Wilma Lauwers:
    23 oktober 2021
    Ja, de kleuren zijn hier prachtig 🔝