Morgen vertrekken we!

20 september 2021 - Bladel, Nederland

Het is vandaag maandag 20 sept.2021. We staan klaar voor onze volgende reis. Waar naar toe? Het reisplan is er in grove lijnen in ons hoofd.  Slovenië,  Kroatië,  Macedonië,  Albanië,  Griekenland, Italië,  Sicilië. Achter iedere bestemming staat nog een vraagteken. We weten het nog niet. We zijn niet zo van het plannen. We zien wel. Albanië en Griekenland bezoeken staat op ons lijstje van landen die we graag eens willen ontdekken.  Maar daar is dan ook alles mee gezegd 😁. En hoe lang gaan jullie dan vragen de kinderen. Nou, 3 weken? 3 maanden? Misschien korter? misschien langer? We weten het niet, echt niet. We zien wel. We vermoeden dat we tegen Kerstmis weer terug zijn. 🤔. En of je nu de camper inpakt voor drie weken of drie maanden, dat maakt geen verschil. Alhoewel we wat meer brokjes voor Rex hebben ingepakt. 180 zakjes, goed voor drie maanden.

180 zakjes hondenbrok mee

In geval van nood kunnen we natuurlijk onderweg ook wel hondenbrok kopen maar Rex is gevoelig op zijn darmen dus het beste is gewoon zijn vertrouwde voer. Dus de kisten links en rechts bovenop zitten vol met brok voor onze lieve viervoeter. Onderweg moet je af en toe een wasje draaien én boodschappen doen. Meer problemen zijn er niet.

We hebben ons wel een beetje voorbereid op winterse omstandigheden. Nieuwe modder- en sneeuwbanden onder de camper én een set sneeuwkettingen. Wat een zware dingen! Ik kan er nauwelijks één dragen. Theo deed twee stuks in één tas maar heeft ze toch maar apart ingepakt. Niet te tillen!  We hebben vorige week geoefend in het zonnetje om die dingen er netjes om te krijgen. Zie filmpje. Was nog best een gepuzzel maar uiteindelijk gelukt.

En we hebben nieuwe visitekaartjes gemaakt. Altijd leuk om onderweg uit te wisselen met andere reizigers.  Maar vaak zijn de ontmoetingen met locals óók heel gezellig en het wordt vaak zeer gewaardeerd als je een kaartje geeft. Op de oude kaartjes stond de Iveco nog in zijn originele donkerblauwe kleur. Dat kan natuurlijk niet meer. Vandaar deze nieuwe.

Visitekaartje

Nou, we laten van ons horen binnenkort. Waarschijnlijk niet iedere dag 😁 maar met enige regelmaat. Alle reacties zijn welkom, altijd leuk. En vertel dan gerust ook iets over wat jullie meemaken en beleven. Let op: dit zijn géén privé berichten dus iedereen kan meelezen 😂😂

Liefs, Theo en Wilma ❤

1. Monique:
    20 september 2021
    Een tof plan! Fijne reis en heerlijk genieten van alle nieuwe ontmoetingen en mooie landschappen. Lieve groet Monique en Gerben
  2. Wilma Lauwers:
    Dankjewel ❤
  3. Monique van Rooij:
    20 september 2021
    Groetjes vanaf de boot nasr Corsica, we zijn bezig met de oversteek. Hoe lang, weten we nog niet. Hebben nog 2 weken dus zijn ruim voor Kerst thuis 🤣
  4. Wilma Lauwers:
    20 september 2021
    Haha, gewoon genieten en niet aan kerst denken ❤. Have fun!
  5. Tom en José:
    20 september 2021
    We dachten al wat is het stil bij jullie!
    Heel benieuwd naar jullie volgende verhalen.
    Veel plezier en veilige reis!
  6. Wilma Lauwers:
    20 september 2021
    Haha, we zijn maar een paar weken thuis geweest hoor! 😂😂
  7. Mariette Buijvoets:
    20 september 2021
    Op weg naar nieuwe herinningen maken.
    Veel plezier
  8. Wilma Lauwers:
    Dankjewel. Gaat vast lukken 👍
  9. Francine:
    20 september 2021
    Theo en Wilma en Rex heel veel reisgenot , en in goede gezondheid.
    Ik kijk weer uit naar jullie mooie leuke spannende verhalen.
  10. Wilma Lauwers:
    21 september 2021
    Nou, hopenlijk niet té spannend hè 😂
  11. Ludo Lemmens:
    20 september 2021
    Veel plezier op jullie nieuwe avontuur!
    Groetjes Maria en Ludo
  12. Wilma Lauwers:
    Dankjewel ❤
  13. Annelie Van Maanen:
    21 september 2021
    Veel plezier lieve opa en oma
    We zullen jullie wel heel erg missen!
    xxx Moos ook voor rex mijn vriend xxx moos
  14. Wilma Lauwers:
    21 september 2021
    Dankjewel lieverd. We gaan jou ook wel missen hoor. Maar misschien kunnen we af en toe skypen? Kusjes van opa en oma en een likje van Rex. ❤❤❤
  15. Mike:
    Super,geniet er van!
  16. Wilma Lauwers:
    Gaan we wel proberen 😉
  17. Ruud:
    21 september 2021
    Veel plezier, we zijn een beetje jaloers, mag dat?
  18. Wilma Lauwers:
    21 september 2021
    Aaahhh, dankjewel. Ja hoor, dat mag maar je hebt er niks aan hè 😁
  19. Annelies:
    22 september 2021