Dag 7 naar Zagora

26 oktober 2018 - Zagora, Marokko

Vandaag om half 7 opgestaan. Lijkt niet op vakantie hè.  We gaan de eerste extreme route rijden van deze Challenge dus vroeg uit de veren. En extreme was het! We hebben de hele dag door prachtige gebieden gereden.  Alles bij elkaar een handjevol mensen gezien. Prachtig.  Woestijn met gravelpaden, paadjes vol stenen, duinen.  De auto heeft zich er dapper doorheen geworsteld.  En wij ook! Wél moeilik navigeren maar gelukkig hebben we maps.me op de telefoon en dan kom je er wel. Het was een fantastische dag!! Nu rijden we nog een stukje over de asfalt naar de eindbestemming van vandaag. Moe maar zeer voldaan.

We zijn goed aangekomen op de camping in Zagora. We hebben tentje opgezet en een blik goulash opgewarmd. Nu zitten we gezellig met 8 teams bij elkaar sterke verhalen te vertellen en sterke drank te drinken. Via de groepsapp komen we te weten dat 10 teams het niet gered hebben en ergens op de route moeten overnachten. Morgen wéér een extreme route dus we gaan zo maar wat slapen . Tot later.

1. Frans Van Gennip:
    26 oktober 2018
    Weltrusten voor later en morgen weer een mooie dag voor de boeg.Hier herfst en regen best kou moet ik zeggen daar in elk geval de zon gezien.
  2. Marie-Janne:
    27 oktober 2018
    Indrukwekkend en bijzonder om mee te maken.
    Slaap lekker en veel succes morgen!
  3. Cor en Nell:
    27 oktober 2018
    Wat een GEWELDG avontuur.
    Blijf maar genieten en van het goed doorkomen van "afzien" genieten jullie natuurlijk ook.
  4. Francine:
    27 oktober 2018
    Ja inderdaad een geweldig avontuur.🖒🖒🖒