Dag 8 naar Foum Zguid

27 oktober 2018 - Foum Zguid, Marokko

Zooo vandaag een fantastisch dag gehad!! Echt geweldig!! We zijn de hele dag door de woestijn gereden. Het was óók stukken heeel erg nat. De kinetische sleepkabel die we bij de start van de Challenge van Adri hebben gekregen heeft vandaag al een paar keer goede diensten bewezen! Nog bedankt Adri. Kus! Op een gegeven moment zaten we muurvast in een rivier. Gelukkig hebben we vrienden 🙂 die ons er weer uit trokken. En wij trekken hen er weer uit als het nodig is. De teamspirit is geweldig en het is super gezellig. Het is jammer dat de groep op dit moment nogal uit elkaar ligt. Veel teams hebben gisteren problemen gehad op de piste. Het was erg zwaar en niet voor alle auto's en sommige bestuurders geschikt. Máár vooralsnog gaat het met ons super goed. We hebben er lol in en genieten volop. Morgen een rustige dag. Veel over de asfalt. Maar we horen nét dat de brug is overstroomd en er geen doorgang mogelijk is. Nou dat willen we eerst zelf wel eens zien haha. We gaan zo lekker eten in het hotel bij de camping.  Tot later

1. Francine:
    27 oktober 2018
    Goede reis verder🤗
  2. Erna Snijkers:
    28 oktober 2018
    Survival!
    Wat hebben jullie een mooi avontuur.!😁Helemaal jullie ding. Nu zorgen dat alles heel blijft en vooral zo doorgaan. Toppie. Hier niets te missen (zucht)😂
    Liefs xxx