Dag 4 woensdag

12 augustus 2021 - Bohinj, Slovenië

Heerlijk geslapen. Vroeg uit de veren. Ik ga ff met Rex lopen en als ik langs de auto van Annelie loop hoor ik Moosje "goedemorgen oma" boven uit de daktent roepen. Haha, ze zwaait door het raampje. Ik zie dat er op de camping een bakkertje staat en als ik terugkom van de wandeling ga ik met Annelie en Moos broodjes halen. Wat een assortiment! Ook lekkere koeken en gebakjes. Maar die laat ik liggen, niet goed voor ons 😁. Na het ontbijt rommel ik wat in de camper en Theo buurt een uur met de buurman, die ook goed kan vertellen. Zeggen ze iets van vrouwen! Ik denk dat mannen grotere kletskousen zijn. Maar dat geeft niet natuurlijk. Tijd genoeg. Het is hier iedere ochtend schijnbaar een gevecht voor een kampeerplekje en inderdaad, dat klopt. Er lopen tientallen mensen rond speurend voor een plekje. Onze buurman vertrekt ook. Als hij nog aan het inpakken is staat er al een Duits echtpaar die zijn plekje claimt, het is dan pas half negen! Oude Buurman rijdt weg. De nieuwe buurvrouw rent naar de receptie om te zeggen dat ze een plek heeft gevonden en de nieuwe buurman moet nu in zijn eentje zorgen dat er niemand snel op dat plaatsje gaat staan. Haha, ik ga hem helpen. Zet onze stoelen, tafel, parasol, Rex én Moos op het plaatsje. Zo, knappe jongen die het nu nog inpikt. Nieuwe buurman is me dankbaar. Als de nieuwe buurvrouw met hun kampeerbusje aan komt rijden kan alles weer terug. Wat een circus !

Ondertussen komt Moos met de kindjes van de vrienden van Annelie (Robin en Reijn) op bezoek. Nou ja, Moos komt plassen. Zo'n privé toilet bevalt haar wel.

Bezoek,  gezellig.

Theo bestudeert de kaart. We denken dat we morgen hier weer vertrekken. Zo'n camping is toch niks voor ons. Wel lekker ff uitgebreid douchen en wat  uitrusten. Ook wel fijn hoor! Maar we staan liever vrij. En dan hebben we nog 5-6 dagen om thuis te komen. Kunnen we een beetje binnendoor.

Theo stort zich op de route

Het wordt echt warm. We lopen naar de rivier en gaan zwemmen. De eerste plons is koud maar we frissen er lekker van op. We proberen tegen de stroomn in te zwemmen maar dat lukt niet. Rex kan het wel, maar ook met moeite. We spelen nog even met Moos, Jason en Jo in het water.  Hun moeders kijken toe vanuit hun stoel op de kant. 👍De kinderen van Robin en Rhein noemen ons inmiddels ook al opa en oma. Haha. We zijn terug bij de camper en liggen lui in onze stoelen. Rex is bekaf. Die heeft 1,5 uur in het water gespeeld.

Relax modus

'S avonds dronken we nog een borrel bij Annelie en friends.  Gezellig.

1. Erna Snijkers:
    Hé luitjes, chop chop!
    Het lijkt wel vakantie....)))) hahahaha,
    dat kan natuurlijk niet, bwahahahaha.
    Veel plezier nog XXX
  2. Wilma Lauwers:
    12 augustus 2021
    Nou, bij vakantie hoort blijkbaar ook sleutelen 🤣. Dat is weer gelukt vandaag 😁💪
  3. Cor en Nell:
    12 augustus 2021
    Na alle “rust” en “gemak” kunnen jullie weer OP naar jullie eigen binnenwegenvakantie.
    Veel plezier daar nog even en dan weer op weg naar ??? Avontuur??
  4. Wilma Lauwers:
    12 augustus 2021
    Altijd avontuur hè, zie het verslag van de 12e 😂. We zitten nu in Italie, op weg naar huis.