Maandag 1 november

1 november 2021 - Githio, Griekenland

Alwéér een maand voorbij. Zes weken onderweg. We hebben goed geslapen op "de camping". Echt een leuke plek, gezellig met nog wat andere campers wild kamperen.  Er is verder niks. Het strandpaviljoen is gesloten. Maar er staan vuilcontainers én de stranddouche werkt ook.

Mooi plekje, achter het duin ligt de zee

Het is heel mooi weer en we sjouwen de stoelen over het duintje en zitten heerlijk een paar uurtjes aan zee.

Stranddagje

Zeehondzeehond

Er ligt ook een wrak. Dat is een toeristische trekpleister. Maar het seizoen is voorbij want we zijn er alleen. Het is al bijna doorgeroest. Blijft interessant om te zien.

Best groot

Een échte Lauwers 🤣

Je kijkt er zo doorheen

In de loop van de middag wordt het kouder en we gaan terug naar de camper. Ik trek mijn geliefde korte broek uit en verruil hem voor mijn spijkerbroek.  🤨. We lezen nog wat en ik speel even buiten met Rex. Dan ineens valt er prachtig avondlicht op het wrak. Ik ren! naar de camper voor mijn fototoestel en ren (al iets minder snel) over het duintje. Knip snel één foto en dan is het magische moment alweer voorbij. Jammer, het was prachtig.

Een wrak, altijd interessant

's Avonds bakken we pannenkoeken. Lekker. De hele camper stinkt nu wel maar dat trekt er wel weer uit (hoop ik). Vannacht wordt er veel regen verwacht en we hebben onze bezorgde Duitse buurman beloofd dat we zijn camper eruit lieren mocht hij morgen vast komen te staan. Ik hoop dat dat nodig is morgen. Lijkt me gaaf en wordt de lier ook nog eens gebruikt 👍

1. Christel Helsen:
    2 november 2021
    Haaaaaaaaahahahahahaaaaaa, hopen dat je buurman vast komt te zitten, het is eens wat anders, lol! :-) :-) :-) Veel plezier daar, in Griekenland!
  2. Wilma Lauwers:
    2 november 2021
    We hadden pech vanochtend. Hij stond niét vast. Jammer hoor 😉
  3. Eefke:
    3 november 2021
    Hihi, wij hebben hem inmiddels ook al mogen gebruiken 🤣
  4. Wilma Lauwers:
    3 november 2021
    Dat zagen we! Met dat vrachtwagentje naar boven lieren toch? Was een gaaf filmpje 👍
  5. Eefke:
    4 november 2021
    Ja klopt. Op kreta is het top. Lekker weer en m'n ouders zijn er!
  6. Wilma Lauwers:
    4 november 2021
    Ik zag het! Wat leuk! En de meisjes helemaal blij! Wij hebben hier ook prima weer. Fijn hè 👍