Dag 13, zondag

11 juli 2021 - Kováčovce, Slowakije

Gisteren avond kwamen Wim en Ellen thuis en hebben we super gezellig zitten kletsen rond een kampvuur.  Lieve, gastvrije mensen!

Vanochtend zijn Theo en Wim aan de uitlaat van de camper begonnen. Wim heeft een werkplaatsje én een lasapparaat. Helemaal gewéldig natuurlijk.  Na een paar uurtjes is het uitlaatprobleem ook weer opgelost.  Ondertussen help ik Ellen even met de strijk van het beddengoed van de BenB. Morgen komen er nieuwe gasten en moet alles weer pico bello zijn natuurlijk. Ondertussen heeft Ellen ook nog een heerlijke maaltijd gekookt: lam uit eigen tuin en een super salade. Lekker

Daarna gaan we de nieuwe camper van Wim en Ellen bekijken. Ze hebben een MAN vrachtauto gekocht en in één jaar omgebouwd tot camper. Fantastisch mooi geworden. Échte vakmensen 👍

Het is inmiddels 18.00 uur en we gaan even liggen. Wordt je moe van hoor!

We blijven morgen ook nog een dagje hier. Gaan met onze gastvrouw en heer uit eten als dank voor de hulp met de uitlaat. Gezellig. Overdag willen we nog even met de motor een rondje doen in de omgeving.  Misschien nog wat boodschappen scoren.

1. Cor en Nell:
    11 juli 2021
    Geweldig toch ! Dat jullie zelfs in Verweggistan zo gastvrij ontvangen worden door bekende mensen die dan OOK nog eens een werkplaats voor het herstelwerk aan de camper hebben.
    Jullie boffen al WEER.
  2. Wilma Lauwers:
    Dat is zeker! Leuk dat jullie met ons meereizen ❤
  3. Toosje Dekkers:
    11 juli 2021
    Wat super om zulke mensen om je heen te hebben fijn!!!
  4. Wilma Lauwers:
    11 juli 2021
    Dat is zeker. Maar over het algemeen zijn mensen heel erg behulpzaam, als je zelf maar aardig en respectvol bent!
  5. Liesbeth:
    12 juli 2021
    Sorry voor mijn late reactie, begin nu pas te lezen. Heb alles vanaf dag 1 nu bijgelezen. Wat een avontuur weer! Jullie zien véél moois, maken van alles mee, én bovenal jullie ontmoeten veel lieve, gastvrije, behulpzame mensen!
    Leuk om te volgen!
  6. Wilma Lauwers:
    12 juli 2021
    Leuk dat je met ons meereist de ❤
  7. Annelies:
    14 juli 2021
    Lam uit eigen tuin?
  8. Wilma Lauwers:
    14 juli 2021
    Ja, Ellen houdt schapen achter op het terrein en af en toe wordt er één geslacht. Super lekker lam "uit eigen tuin" x