Dag 1, vertrek vanuit Bladel

29 juni 2021 - Breitenworbis, Duitsland

Na zoveel maanden niet kunnen reizen mogen we eindelijk weer naar het buitenland. Hoera! We hebben er zin in. Na eens goed naar de voorwaarden om binnen te mogen ivm Covid van de verschillende landen in Europa te hebben gekeken hebben we besloten naar Polen te gaan. Polen staat op groen, vaccinatiebewijs is voldoende om binnen te mogen. Bovendien verwachten we daar lekker off road te kunnen gaan met onze camper.  Vanmorgen rond 10.00 uur vertrokken.  Duitse autobahn; druk en saai. Om half 5 hadden we er genoeg van en hebben we een overnachtingsplekje gevonden een paar kilometer vanaf de snelweg.  Heerlijk rustig. We zijn moe. Hangen hier nu lekker in onze ligstoelen aan een vijvertje.

20210629_105407Rex had er ook zin in.

Zodra we gaan rijden valt hij als een blok in slaap. De afgelopen dagen heeft hij het ook heel erg druk gehad met ons in de gaten houden: "ze gaan toch niet vertrekken zonder mij "🤣

Met dank aan de app "park4night"

Ik moet even weer thuis raken in het bijhouden van dit blog.  Dus als er iets niet helemaal goed gaat, vergeef me

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Toosje Dekkers:
    29 juni 2021
    Wat gezellig hond en motor mee. Op naar het avontuur….
  2. Wilma Lauwers:
    30 juni 2021
    Haha, hoi Toosje. Je stond nog op de lijst van Amsterdam-Dakar volgers. 😁 leuk dat je weer meereist. Zal wel niet zo spannend zijn als de vorige reis maar we gaan ons best doen 😄
  3. Toosje Dekkers:
    30 juni 2021
    Hou van reisverhalen, en leuk je zo te volgen