Dag 3, verder Polen in

1 juli 2021 - Rybnica Leśna, Polen

Vannacht om half 4 werden we wakker gemaakt door Rex. Zonder geluid. Wat is er aan de hand? In de verte horen we een groep mannen aankomen. Hoop herrie en gepraat leken wel dronken. We blijven doodstil liggen, ook Rex blijft muisstil, als ze langs de camper komen lopen.  Vreemd! Gelukkig lopen ze gewoon door. Opluchting! Pfff. Wel raar hoor. Op een afgelegen landweggetje....

We slapen al snel weer in. Rond 7.00 uur eruit. Lekker gedouched en ontbeten.  Daarna zijn we naar onze buren gegaan. Die waren wel goed stil vannacht. (Of niet 🤔😮 , waren het de geesten van al die jonge mannen vannacht?) We stonden nml. 30 meter van de begraafplaats.  Polen houden van mooie graven: indrukwekkende  grafstenen en alles vol nepbloemen, kandelaars, tierelantijnen.

Daarna hobbelen we weer over de barricades op weg naar het asfalt. We rijden vandaag niet heel ver, stoppen paar keer voor koffie en om wat te eten

Theo heeft de navigatie op offroad gezet. Dan nemen we de kortste weg binnendoor.  Zal er een filmpje van meesturen.

We gaan ook nog even een supermarkt binnen voor brood ed. We kunnen het bijna niet geloven aan de kassa: spotgoedkoop.

Rond half drie starten we de app "park4night" op. We vinden een camperplaats aan de rand van een nationaal park.

Zitten nu lekker in de zon te genieten van een biertje.

1. Toosje Dekkers:
    1 juli 2021
    Spannend in de nacht naast een kerkhof 👻
  2. Annelies:
    2 juli 2021
    Jazeker.. heel spannend 😂😂😂
  3. Wilma Lauwers:
    2 juli 2021
    Nou, het was wél vreemd dat er om 3.30 uur een groep mannen langs de camper loopt, dronken?, en ons volkomen negeert. We lagen te wachten op gebonk oid. Niks.
    En Rex slaat normaal aan als hij in de nacht iets hoort. Die kwam Theo wakker maken door met zijn neus te porren. Was ook muisstil. Écht raar hoor!
  4. Annelies:
    3 juli 2021
    Slimme jongen, die Rex.
  5. Wilma Lauwers:
    11 juli 2021
    Zekers. Hij doet het super goed !