Slovenië augustus 2021

8 augustus 2021 - Bladel, Nederland

We vertrekken naar Slovenië om Annelie en Moos weg te brengen naar vrienden,  die daar inmiddels al zijn en waar ze mee verder reist. Wij gaan dan weer huiswaarts want we moeten 17 augustus weer thuis zijn om voor de hond en paardjes te zorgen van Wouter en Carli. Die vertrekken dan naar Frankrijk voor een welverdiende vakantie.

Het is 10.00 uur als we wegrijden. We moesten eerst nog thuis een ernstige olielekkage oplossen. Het oliefilter bleek niet aangedraaid (na de Apk keuring vandeweek?). Nou ja, kunnen het maar weer gehad hebben 🤣

Oliespoor op de inrit. Begint goed 🥴

Gerepareerd! Olie bijvullen!

We rijden tot half zes over de Duitse autobaan.  Dan vinden we een prachtig plekje aan de rivier de Main om te overnachten. Prachtig aan het water. We installeren ons. Drinken een biertje en dan gaan we aan de wandel met Moos en Rex. In de verte,  in een bocht aan de rivier zien we een mooi kasteel. We gaan proberen om het van wat dichterbij te bekijken. Moos loopt met Rex en we hebben een werkelijk prachtige avondwandeling.  Heerlijk in de zon en schitterend omgeving.  We hebben ervan genoten. Annelie blijft achter. Die is té moe om nog een stap te doen. We sturen onderweg foto's om haar ook mee te laten genieten.

Mooi park met grandeur 👍Even rusten hoor.😄

Ons kleine fotomodel.

Als we na 1,5 uur weer "thuis" komen eten we samen lekker de pasta die ik thuis al gemaakt had. Even opwarmen en klaar. Super gemakkelijk. Daarna vertrekken Moos én Annelie naar hun daktent op de land rover. Uitgeteld. Wij een uurtje later ook op één oor. Het is mooi geweest voor vandaag. Morgen weer een dag.